3 motive pentru care reluarea furnizării cu gaz durează până la 5 zile lucrătoare

Categorie:

Azi îți propunem un exercițiu de imaginație mai “de zile negre”, însă foarte plauzibil. Dar fii fără griji, nu te lăsăm cu problema-n spinare, venim și cu soluția.

Așa, deci: ai rămas fără gaz. Nici nu mai contează dacă e vina ta că ai tot dat snooze la notificarea de verificare a instalației, sau că a căzut un copac în timpul unei furtuni si a distrus țevile. Ideea e că nu ai gaz. 

Dar nu-ți face griji, urmează o listă lungă și complicată de pași pe care trebuie să-i urmezi ca să îți reiei confortul… și nu, nu se termină prea repede. După cum vezi, doar vești bune. Hai să vedem de ce reluarea furnizării cu gaze poate dura până la 5 zile lucrătoare și, mai ales, cum poți evita toate aceste bătăi de cap cu ajutorul nostru.

 

1. E weekend sau e sărbătoare?

Dacă rămâi fără gaz într-o zi de weekend sau de sărbătoare, sau într-o marți la ora 22:00, șansele să rezolvi rapid sunt mici spre inexistente. Majoritatea operatorilor funcționează după un program de luni până vineri, între 08:00 și 16:00. 

Afară o fi Marea Unire, dar ție cine îți unește înapoi țevile de gaz? 

 

2. Reparația durează mai mult decât ai vrea

Al doilea motiv: procesul de reparație. Odată ce găsești o firmă autorizată ANRE care să vină la fața locului, e posibil ca reparația să dureze câteva ore, dar poate ajunge și la câteva zile, în funcție de complexitatea defectului. Dacă reparația nu este una simplă, programările pentru revizii și reparații se pot întinde mai mult decât ai anticipat. Yay!

 

3. Hârțogăraie peste hârțogăraie

Feblețea tuturor: documentele și aprobările. După ce s-a efectuat reparația, urmează partea birocratică: întocmirea documentelor de revizie și trimiterea lor către operatorul de distribuție. Dacă documentele nu sunt trimise și aprobate la timp, vei mai pierde câteva zile până la reluarea furnizării. Operatorul are un program strict, așa că trebuie să prinzi loc între programările lor.

 

Flying solo?

Ești pe cont propriu? Iată pașii care te așteaptă:

→ Caută și contactează o firmă autorizată ANRE – Găsește una care să aibă timp pentru tine. Ah, și să fie disponibilă acum, nu peste o lună.

→ Stabilește o programare pentru evaluare – Sperăm că ești unul dintre aceia care s-au născut sub o stea norocoasă! De ce? Pentru că firmele autorizate ANRE nu sunt mereu disponibile în aceași zi.

→ Evaluarea instalației – Odată ce vine cineva, va trebui să evalueze problema. Dacă ai noroc și e o problemă mică, se rezolvă rapid. Dacă nu, îți mai trebuie o zi sau două.

→ Efectuarea reparațiilor – Acum să ne rugăm să fie doar o țeavă stricată. Dar dacă e ceva mai grav? Începe coșmarul… Piese lipsă, programări întârziate și, desigur, mai mult timp fără gaz. 

→ Revizia tehnică – Să zicem că ai reușit să faci reparațiile. Nu ești gata încă! Trebuie să faci revizia tehnică, altfel nu te poți racorda înapoi.

→ Rezultatul reviziei – Bravo! Dacă ai avut o revizie ADMIS, poți trece la următorul pas. Dacă nu, la fel ca la Nu te supăra, frate!, mergi înapoi la linia de start. 

→ Depunerea documentelor – Documentele de revizie trebuie depuse la operatorul de distribuție. Aici începe alergătura. Depui dosarul, aștepți să fie verificat și aprobat.

→ Programare pentru reconectare – Operatorul nu lucrează nonstop. Dacă nu ai prins programul lor de lucru, trebuie să aștepți următoarea zi lucrătoare. E posibil să dureze și până la 2-3 zile, în funcție de câți alți clienți au în fața ta. 

→ Reluarea furnizării – În sfârșit, un reprezentant OSD vine și reconectează gazul. Iar tu… simți cum ai pierdut 10 ani din viață.

 

Energoinstal to the rescue

Tocmai pentru că știm ce fel de coșmar presupune toată acestă procedură, am venit cu o soluție: Serviciul de Intervenție Urgentă, dedicat asociațiilor de proprietari. 

Cu acest serviciu, în baza unui contract, putem interveni în maxim 4 ore de la sistarea gazelor și, dacă reparația este ușoară, reluăm furnizarea în doar 5 ore. Da, non-stop! Chiar și de Crăciun sau în weekend. 

Reluarea furnizării de gaz de până la 12 ori mai repede? YES PLEASE. 

Și pentru că ne place să venim cu vești bune peste vești bune, să știi că verificarea sau revizia este gratuită. Pentru mai multe informații, vezi acest video scurt. 

 

Așadar, ce primești cu Energoinstal?

Intervenim non-stop, chiar și de sărbători.

Ne ocupăm de tot: evaluare, reparație, revizie și documente.

Verificarea sau revizia instalației de gaze este gratuită.

 

Gazul tău, grija noastră

De ce să te stresezi cu atâtea detalii și proceduri complicate? Apelează la Energoinstal și scapi de toate grijile. Cu noi, reluarea furnizării cu gaze devine o formalitate, nu un maraton birocratic. Iar pentru asociațiile de proprietari, serviciul nostru de intervenție urgentă este exact ce ai nevoie pentru a evita situațiile neplăcute.

Intră acum în comunitatea Energoinstal și vezi cât de simplu poate fi totul. Solicită o ofertă personalizată și bucură-te de siguranță și confort, fără stres!

La Energoinstal, oferim servicii specializate de verificare și revizie a instalației de gaze din 2010. Ne recomandă cele peste 600 de recenzii pozitive de pe Google și o echipă de peste 40 de profesioniști acreditați ANRE și ISCIR, care pun calitatea și siguranța ta pe primul loc. Apelează la noi cu încredere și lasă-te pe mâini bune. Solicită o ofertă și asigură-te că instalația ta este în perfectă stare de funcționare.

Articole Recente