Alege cu grijă: 5 semne că tehnicianul de verificare gaze nu e potrivit pentru tine

Categorie:

Imaginează-ți doar: ai reușit în sfârșit să faci o rezervare la restaurantul la care îți dorești de mult timp. Ai ajuns acolo cu persoana ta favorită. Totul e aranjat ca în reviste, lumina e caldă, atmosfera te îmbie la răsfăț. Ești pregătit/ă să dai comanda. Dar la masă vine un chelner fără uniformă, cu o atitudine zeflemitoare și o scobitoare în colțul gurii, și îți cere să ghicești ce feluri de mâncare au. S-a spulberat magia. 

La fel este și cu tehnicianul de gaze. Cei care se ocupă de instalația ta de gaze sunt, poate, și mai importanți – și îi alegi nu doar pentru confortul tău, cât pentru siguranța locuinței tale. 

Așadar, cum știi că tehnicianul de gaze nu e cel potrivit? Îți prezentăm 5 dintre cele mai comune semne la care să fii atent:

 

1. Legitimația ANRE

Clientul: Buna ziua! Înainte sa începem, îmi spuneți dacă sunteți acreditat ANRE?

Tehnicianul: Aa-Ne-Cuum? Ah…da da, A N R E. Da… am și fițuica de aia, cum să nu am?

Pentru siguranța ta, trebuie să știi că orice tehnician trebuie să fie autorizat ANRE, iar verificarea se poate face direct pe site-ul autorității, după numele tehnicianului. Acesta trebuie să aibă legitimație de serviciu de la firma unde este angajat, pe care o poți cere. Dacă întâmpini ezitări sau scuze legate de această procedură, ar trebui să fie un semnal de alarmă.

Dacă vrei să înțelegi mai multe despre ce înseamnă autorizările necesare și cum găsești firma și oamenii acreditați, poți arunca o privire în acest articol unde am explicat pe larg. 

 

2. O metodă personalizată de… dezordine

Clientul: Cât durează procedura?

Tehnicianul: Eh, mai vedem… Să ne apucăm, că oricum durează cât durează. Am și niște drumuri de făcut după, nici eu nu am timp la nesfârșit…

Un profesionist autorizat știe exact pașii de urmat, timpul necesar și, cel mai important, respectă atât programul, cât și clientul. Un tehnician care lasă lucrurile „la voia întâmplării” e ca și un ceas fără ace – inutil și imprevizibil. În plus, o atitudine neglijentă denotă lipsă de profesionalism – iar la o instalație de gaze, improvizațiile nu au ce căuta.

Pentru pericolul improvizațiilor pe scurt, fă click aici

 

3. Mai sunt niște costuri extra…

Clientul: *ușor dezorientat când i se prezintă un cost surpriză* Dar nu ăsta era costul inițial…

Tehnicianul: Păi da domn’le, am reparat și asta, și ailaltă, și tot ce mai era. Păi cum, nu repar eu tot?

Principiul “Am și furat, dar am și făcut” nu are ce căuta nicăieri, darămite în casa ta. 

Când e vorba despre reparații ce se pot realiza la fața locului, un tehnician profesionist îți va comunica transparent toate costurile înainte de a efectua orice operațiune. El ar trebui să prezinte detalii despre lucrările efectuate și să ofere o estimare clară înainte de a începe reparațiile.

La Energoinstal, tehnicienii noștri explică ce presupune intervenția, astfel încât să nu existe confuzii și surprize neplăcute. Transparența și comunicarea activă cu clienții este principiul de bază după care operăm.

 

4. Lipsa sfaturilor și a informațiilor utile

Clientul: Ar fi nevoie să facem ceva întrețineri periodice?

Tehnicianul: Nu vă bateți capul cu astea, merge și așa, doar nu dărâmăm pereții zilnic, nu?

Un tehnician profesionist îți va oferi sfaturi utile despre întreținerea instalației de gaze și va răspunde la întrebările tale. Dacă încearcă să se eschiveze sau pare grăbit să încheie totul cât mai repede, nu este potrivit pentru a avea grijă de siguranța ta.

 

5. Asta rămâne ‘pe data viitoare’

Clientul: OK, înțeleg că sunt câteva neconformități, dar… ce facem mai departe?

Tehnicianul: Ah, sunt ceva probleme în plus față de ce credeam, dar nu am sculele la mine… poate data viitoare. 

În cazul unor probleme mai complexe care nu pot fi soluționate pe loc, este obligatoriu ca tehnicianul să asigure instalația și să explice clar clientului necesitatea reprogramării intervenției pentru finalizarea operațiunii. Acesta ar trebui să ofere informații despre următorii pași, un deviz estimativ și un plan de intervenție viitoare. 

La Energoinstal, printr-o comunicare eficientă și responsabilă, evităm riscurile și protejăm astfel siguranța locuințelor. 

 

Pericolul improvizațiilor 

Când vine vorba de gaz, improvizațiile nu sunt doar nesigure; sunt pur și simplu periculoase. O lucrare făcută de mântuială nu doar că poate afecta funcționarea instalației, dar poate pune în pericol întreaga locuință și pe cei dragi. De aceea, la Energoinstal, abordăm fiecare verificare și revizie cu respect pentru meserie și pentru siguranța clienților noștri.

Pericolul manevrelor necorespunzătoare este unul cât se poate de real, cu statistici cât se poate de înfricoșătoare. 

 

De ce Energoinstal?

Simplu: pentru că alegem calitatea și siguranța înainte de orice. Echipa noastră este autorizată, transparentă și oferă soluții rapide, complete și fără costuri ascunse. Punem accent pe experiență și calitatea serviciilor, pentru ca tu să te simți mereu în siguranță.

 

Avem o echipă de peste 40 de tehnicieni autorizați ANRE, gata să ofere servicii complete și rapide, fără compromisuri și fără „artificii”. Experiența noastră, transparența și dedicarea sunt garanția că ești pe mâini bune. Și asta nu o spunem noi, ci clienții noștri, după cum poți vedea aici

 

Ești pregătit pentru o verificare de calitate?

Ia legătura cu noi și lasă echipa noastră de profesioniști să se ocupe de tot. Energoinstal – pentru o siguranță completă, din prima.

La Energoinstal, oferim servicii specializate de verificare și revizie a instalației de gaze din 2010. Ne recomandă cele peste 600 de recenzii pozitive de pe Google și o echipă de peste 40 de profesioniști acreditați ANRE și ISCIR, care pun calitatea și siguranța ta pe primul loc. Apelează la noi cu încredere și lasă-te pe mâini bune. Solicită o ofertă și asigură-te că instalația ta este în perfectă stare de funcționare.

Articole Recente