Informarea consumatorilor de gaze naturale

Categorie:

Informarea consumatorilor de gaze naturale: Furnizorul are obligaţia de a pune la dispoziţia clienţilor finali un punct unic de contact. Acest punct unic de contact reprezintă punctul central de informare care coordonează punctele de informare regională/locală după caz, formând o reţea care furnizează informaţii unitare, şi care poate fi accesat prin următoarele canale de comunicare, destinate relaţiei cu clienţii:

informarea consumatorilor de gaze naturale telefonic, la un număr apelabil gratuit sau cu tarif normal, disponibil minimum 8 ore în zilele lucrătoare, care să aibă posibilitatea înregistrării numărului de apeluri şi a timpilor de aşteptare;

informarea consumatorilor de gaze naturale prin fax, la un număr de fax pentru contactarea furnizorului;

informarea consumatorilor de gaze naturale prin e-mail, la o adresă de e-mail pentru contactarea furnizorului;

informarea consumatorilor de gaze naturale prin intermediul paginii de internet proprii, prin formularul on-line pentru contactarea furnizorului;

informarea consumatorilor de gaze naturale prin poştă.

 

CE INFORMAȚII TREBUIE COMUNICATE CONSUMATORILOR?

informarea consumatorilor de gaze naturale drepturile şi obligaţiile consumatorilor;

informarea consumatorilor de gaze naturale preţurile şi tipurile de tarife reglementate practicate;

informarea consumatorilor de gaze naturale modalităţile de măsurare, facturare, conţinutul facturii şi mijloacele de plată;

informarea consumatorilor de gaze naturale principalele clauze ale contractului de furnizare;

informarea consumatorilor de gaze naturale principalele condiţii generale de contractare, inclusiv durata contractului, condiţiile de reînnoire şi renunţare la servicii, denunţarea unilaterală a contractului;

informarea consumatorilor de gaze naturale procedura, etapele şi documentele necesare procesului de schimbare a furnizorului;

informarea consumatorilor de gaze naturale procedura, etapele şi documentele necesare procesului de soluţionare/mediere a neînţelegerilor precontractuale;

informarea consumatorilor de gaze naturale procedura, etapele şi documentele necesare procesului de soluţionare a disputelor contractuale;

informarea consumatorilor de gaze naturale principalele acte normative care reglementează domeniul energiei electrice şi al gazelor naturale, relevante pentru consumatori.

 

Sursa: ANRE – www.anre.ro

 

La Energoinstal, oferim servicii specializate de verificare și revizie a instalației de gaze din 2010. Ne recomandă cele peste 600 de recenzii pozitive de pe Google și o echipă de peste 40 de profesioniști acreditați ANRE și ISCIR, care pun calitatea și siguranța ta pe primul loc. Apelează la noi cu încredere și lasă-te pe mâini bune. Solicită o ofertă și asigură-te că instalația ta este în perfectă stare de funcționare.

Articole Recente